Platin Outsourcing
Menüyü aç
Bordro Parametreleri...

6 Temmuz, 2017

Haberler

Bordro Parametreleri...

2017 yılının birinci ve ikinci yarıyılında geçerli olacak asgari ücret, brüt 1.777,50 TL olarak belirlenmiştir. Asgari ücret ve AGİ oranı 31.12.2017 tarihine kadar değişmeyecektir.

Ancak, Memur maaş katsayılarına bağlı olarak değişen kıdem tavanı ise 2017 yılının ikinci döneminde %6,9 oranında artış göstererek 4.732,48 TL olarak belirlenmiştir. Ayrıca, memur maaş katsayısına göre devlet memurları için belirlenen aile, çocuk, doğum ve ölüm yardımları da güncellenmiş bulunmakta.

Haberlerimiz ile Günceli Takip Edin!

Finansçı Olmayanlar için Muhasebe ve Finans eğitimi...

Haberler

Finansçı Olmayanlar için Muhasebe ve Finans eğitimi...

Eylül ayı enflasyon oranları açıklandı.

Haberler

Eylül ayı enflasyon oranları açıklandı.

Web raporlama sistemimiz yenilendi!

Haberler

Web raporlama sistemimiz yenilendi!

Tümünü Gör

arrow-icon

Hızlı Linkler

Maliyetleri kontrol altına alın, maaş hesaplamalarınızı hızlı ve hatasız yönetin!

Son Teknoloji Kullanımı

Maliyet Tasarrufu

Özelleştirilmiş Raporlama

Maaş Hesaplamaları

Kıdem - İhbar Tazminatı Hesaplama

Finansal Güncellemelerden Haberdar Olun

Vergi avantajları, finans yönetimi ipuçları ve sektörel gelişmeler hakkında en güncel bilgileri almak için e-bültenimize abone olun. İşletmenizi finansal olarak güçlendirin!

Abone Ol

© 2026 Platin Outsourcing. Tüm hakları saklıdır.

Maaş Hesaplama

İletişime Geç

Kıdem Hesaplama