Platin Outsourcing
Menüyü aç
Asgari Ücrete % 27 Artış Yapıldı

5 Ocak, 2026

Haberler

Asgari Ücrete % 27 Artış Yapıldı

Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından 1 Ocak 2026 – 31 Aralık 2026 tarihleri arasında uygulanacak asgari ücret günlük brüt 1101,00 TL olarak belirlenmiştir.

 

Söz konusu değişiklik ile aylık asgari ücret brüt 33.030,00 TL’ye (önceki 26.005,50 TL) çıkarılmış olup, net asgari ücret 28.075,50 TL (önceki 22.104,67 TL) olmuştur. Asgari ücretli bir çalışanın işverene maliyeti ise aylık 40.874,63 TL’dir (imalat sektörü indirimli 39.223,13 TL, diğer sektörlerde indirimli 40.214,03 TL)

 

Sigortalı başına uygulanacak asgari ücret desteği 1.270 TL olarak belirlenmiştir.

 

Komisyon tarafından belirlenen rakamlar Resmi Gazete'de yayımlanması sonrasında kesinlik kazanacaktır.

Haber Yazarı Hakkında

Haberlerimiz ile Günceli Takip Edin!

Yeni Torba Kanun Teklifi Meclis'te Görüşülüyor

Haberler

Yeni Torba Kanun Teklifi Meclis'te Görüşülüyor

Kuruluş Gözetimli Analiz Sistemi (KURGAN)

Haberler

Kuruluş Gözetimli Analiz Sistemi (KURGAN)

2025 SGK ve Vergi İstisnaları

Haberler

2025 SGK ve Vergi İstisnaları

Tümünü Gör

arrow-icon

Hızlı Linkler

Maliyetleri kontrol altına alın, maaş hesaplamalarınızı hızlı ve hatasız yönetin!

Son Teknoloji Kullanımı

Maliyet Tasarrufu

Özelleştirilmiş Raporlama

Maaş Hesaplamaları

Kıdem - İhbar Tazminatı Hesaplama

Finansal Güncellemelerden Haberdar Olun

Vergi avantajları, finans yönetimi ipuçları ve sektörel gelişmeler hakkında en güncel bilgileri almak için e-bültenimize abone olun. İşletmenizi finansal olarak güçlendirin!

Abone Ol

© 2026 Platin Outsourcing. Tüm hakları saklıdır.

Maaş Hesaplama

İletişime Geç

Kıdem Hesaplama