Platin Outsourcing
Menüyü aç
Asgari Ücrete % 30 Artış Yapıldı

26 Aralık, 2024

Haberler

Asgari Ücrete % 30 Artış Yapıldı

Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından 1 Ocak 2025 – 31 Aralık 2025 tarihleri arasında uygulanacak asgari ücret günlük brüt 866,85 TL olarak belirlenmiştir.
Söz konusu değişiklik ile aylık asgari ücret brüt  26.005,50 TL’ye (önceki 20.002,50 TL) çıkarılmış olup, net asgari ücret 22.104,67 TL (önceki 17.002,12 TL) olmuştur. Asgari ücretli bir çalışanın işverene maliyeti ise aylık 30.621,48 TL’dir (% 5’lik indirim ile).
Sigortalı başına uygulanacak asgari ücret desteği 1.000 TL olarak belirlenmiştir.
Asgari ücrete yapılan değişiklik sonrası SGK prime esas kazanç alt ve üst sınırları değişmiş olup sırasıyla 26.005,50 TL ve 195.041,40 TL olarak belirlenmiştir.

Haberlerimiz ile Günceli Takip Edin!

Asgari Ücret Net 17.002 TL’ye çıkarıldı

Haberler

Asgari Ücret Net 17.002 TL’ye çıkarıldı

Sermayenin Kaybı ve Borca Batık Olma Durumu

Haberler

Sermayenin Kaybı ve Borca Batık Olma Durumu

7456 Sayılı Torba Kanun Yürürlüğe Girdi

Haberler

7456 Sayılı Torba Kanun Yürürlüğe Girdi

Tümünü Gör

arrow-icon

Hızlı Linkler

Maliyetleri kontrol altına alın, maaş hesaplamalarınızı hızlı ve hatasız yönetin!

Son Teknoloji Kullanımı

Maliyet Tasarrufu

Özelleştirilmiş Raporlama

Maaş Hesaplamaları

Kıdem - İhbar Tazminatı Hesaplama

Finansal Güncellemelerden Haberdar Olun

Vergi avantajları, finans yönetimi ipuçları ve sektörel gelişmeler hakkında en güncel bilgileri almak için e-bültenimize abone olun. İşletmenizi finansal olarak güçlendirin!

Abone Ol

© 2026 Platin Outsourcing. Tüm hakları saklıdır.

Maaş Hesaplama

İletişime Geç

Kıdem Hesaplama