Platin Outsourcing
Menüyü aç
2020 Yılında Uygulanacak Asgari Geçim İndirim Tutarları

27 Aralık, 2019

Haberler

2020 Yılında Uygulanacak Asgari Geçim İndirim Tutarları

2020 yılında uygulanacak asgari geçim indirim tutarları aşağıdaki şekilde belirlendi

Medeni/Çocuk Durumu

AGİ

AGİ Dahil Net Asgari Ücret

Bekar

220,73 ₺

2.324,70 ₺

Evli eşi çalışmayan

264,87 ₺

2.368,84 ₺

Evli eşi çalışmayan 1 çocuklu

297,98 ₺

2.401,95 ₺

Evli eşi çalışmayan 2 çocuklu

331,09 ₺

2.435,06 ₺

Evli eşi çalışmayan 3 çocuklu

375,23 ₺

2.479,20 ₺

Evli eşi çalışmayan 4 çocuklu

375,23 ₺

2.479,20 ₺

Evli eşi çalışmayan 5 çocuklu

375,23 ₺

2.479,20 ₺

Evli eşi çalışan

220,73 ₺

2.324,70 ₺

Evli eşi çalışan 1 çocuklu

253,83 ₺

2.357,80 ₺

Evli eşi çalışan 2 çocuklu

286,94 ₺

2.390,91 ₺

Evli eşi çalışan 3 çocuklu

331,09 ₺

2.435,06 ₺

Evli eşi çalışan 4 çocuklu

353,16 ₺

2.457,13 ₺

Evli eşi çalışan 5 çocuklu

375,23 ₺

2.479,20 ₺

Haberlerimiz ile Günceli Takip Edin!

Finansal Güncellemelerden Haberdar Olun

Vergi avantajları, finans yönetimi ipuçları ve sektörel gelişmeler hakkında en güncel bilgileri almak için e-bültenimize abone olun. İşletmenizi finansal olarak güçlendirin!

Abone Ol

© 2026 Platin Outsourcing. Tüm hakları saklıdır.

Maaş Hesaplama

İletişime Geç

Kıdem Hesaplama